Genbu-kain yhteystiedot

Laita rohkeasti viestiä allaolevalla lomakkeella, mikäli haluat lisätietoa Genbu-kain toiminnasta tai ilmoittautua peruskursseille! Halutessasi voit myös ottaa suoraan yhteyttä seuramme vastuuohjaajiin.

Jätä viesti / ilmoittaudu kursseille

Lomakkeella voit ilmoittautua kursseille tai kysyä lisää Genbukain toiminnasta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Yhteydenotto

Dojon sijainti

Genbu-kain sali sijaitsee Helsingin Sörnäisissä osoitteessa Suvilahdenkatu 10 A. Meidät löytää rakennuksen kolmannesta kerroksesta.

Genbu-kaille pääsee kätevästi omalla autolla tai julkisilla kulkuvälineillä. Lähellä sijaitsee sekä Sörnäisten että Kalasataman metroasemat, minkä lisäksi dojon lähistöltä kulkee busseja moniin suuntiin. Dojolle pääsee julkisilla varsin hyvin eri puolilta Helsinkiä sekä myös Espoosta tai Vantaalta.

Genbu-kain johtokunta

• Puheenjohtaja: Anssi Ulvinen
  • Jäsenet: Jussi Lares (talous ja sihteeri), Kirsti Koskela (iaido ja alivuokralaiset), Hanna Ojala (nuorten karate), Juha Kilponen (junnujen karate)
  • Yhteys johtokuntaan: Anssi Ulvinen, 040 763 6246 tai hallitus@genbukai.fi